piatok 20. apríla 2012

Všetko zle



Všetko zle - 12.4.2012
No veď áno . Je pol piatej , zajtra ma čaká veľká písomka z matematiky , obsah z dvoch učív z angliny a písomný obsah z litiky . Ale ja tu sedím pred notebookom a píšem . Ale keď mne sa za tím stále tak uľaví ...
Čo sa už dá povedať k predchádzajúcim dňom ... Asi nič , stále je zamračené počasie a prší . Moja nálada je pod psa a
a ja by som už konečne chcela prázniny a leto . Aby som si konečne mohla sadnúť na terasu a prečítať si nejakú knihu . Už ani na tú nemám čas lebo sa do desiatej učím :/ Je to celé také na prd . Ale som len an základke a nechcem si predstaviť čo bude na strednej . Učenie mi bude trvať aspoň o 4 hodiny viac . Som si toho vedomá .
A keďže sa chcem dostať niekam ďalej , aby zo mňa niečo bolo , musím sa učiť , učiť a učiť . Aj keď sa očividne moc neučím keď tu trčím . Ale predsa len mám akú takú motiváciu . Všetci čo sa vám nechce učiť , nevadí ! Ani mne sa nechce ale učíte sa pre seba nie pre druhých . Chápem tích ktorý sa absolútne neučia . Chápem ich preto , lebo možno nepotrebujú vedomosti ku tomu , čo chcú dokázať . Ale veľmi veľa tu točím už o učení .Mne ale neostáva žiaľ nič iné :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára