piatok 20. apríla 2012

Today

 Today - 14.4.2012
Cestou domov z Košíc som odfotila náš hrad Krásna Hôrka , bez strechy , takže nejak takto to vyzerá teraz . Kvalita možno nula bodová , pretože s mobilom , na ceste a ešte v aute je to dosť zložité fotiť .
Je mi ho ale hrozne ľúto , to čo sa nepodarilo zničiť Turkom , zničili romovia ! (prepáčte mi za výraz ) Ale je to tak !
2 nevychované decká ktoré nemali čo robiť si zapáli cigaretu ... veď a čo že ? Nechápem toto celé . Ale našťastie sa cenné veci uchovali , to je hlavné .
Hrozný deň ináč toto . Celý deň upršaný a ja mám náladu pod psa . Je mi zima a nudím sa . Najhoršia možná kombinácia ! Ja už chcem a chcem leto ! No chcieť je pekné , no mať je ešte krajšie :)
Na dnes ozaj nemám už čo povedať ... takže asi toľko bolo môjho rečnenia .
Bye - Bye :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára