piatok 20. apríla 2012

Uzavretá v myšlienkach

Uzavretá v myšlienkach - 7.4.2012
"V troch veciach som si bola úplne istá.
Po prvé , Edward je ipír .
Po druhé , jedna jeho časť , a ja neviem nakoľko silná by tá časť mohla byť , prahne po mojej krvi .
A po tretie , som do neho bezvýhradne a neodvolateľne zalúbená ."
Len pár riadkov , ktoré znamenajú tak veľa . Celý príbeh sa točí okolo týchto pár viet . A ja som si to vôbec neuvedomovala .
Asi pred rokom a pol mi mamina kúpila túto knihu . Nikdy som sa do nej však nepustila . Odližila som ju ku ostatným knihám a nevybrala ju odtiaľ . Nikdy som sa jej nejako nevedela venovať , či začať ju čítať . Je to predsa len 479 stranová kniha , ktorá vyžaduje dostatok času a pokoj . Ja som ho zatiaľ nemala a tak som sa do nej radšej ani nepustila .
Keď som včera dočítala jednu knihu , ktorá bola o dievčati menom Lea , bola to školská šprtka ktorá bola podľa mňa hrozne drzá a hrozne veľa si o sebe myselala . Milovala kone a cez leto išla do akého si tábora . Bol tam jeden chluchý chlapec ktorý však videl že Lea je namyslená a chce všetko podľa seba . On jej poriadne vyčistil hlavu a povedal jej čo si o nej myslí , koncu som neporozumela , keďže bol chluchý a ani moc nerozprával , teda rozprával , ale len veľmi pomaly a musel sa poriadne sústrediť a byť kľudný . A tak teda cestou domov jej ukázal niečo posunkovou rečou . Preložil jej to Luc a znamenalo to : nič v zlom .Neviem či poznáte tú knihu , volá sa Nočný jazdec . Niektoré veci som vynechala , áno lebo tam robili ešte nejaké divadlo , kde sa Lea s tým chlapcom pohádali ale potom si to vysvetlili atd . Ale rozpráam odveci , proste som tomu neporozumela , možno som niektorým pasážam v knihe zle porozumela a potom som si ju nevedela na konci vysvetliť . Ale to sa mi nestáva ... Ozaj , každej knihe som doteraz stále rozumela ale táto .. ? Nič v zlom ! :D A teraz sa konečne dobracujem ku Súmraku , vybrala som ju zpomedzi kníh a začala čítať , pri každej vete som si premietala v hlave ako to bolo vo filme a hrozne sa do toho vžila , ja to krásny príbeh a ja sa nemôžem dočkať kedy ho dočítam a môžem sa pustiť do 2.časti .
PS : Obdiv tým , ktorí prečítali všetky 4 , dúfam že si ich prečítam aj ja , možno , niekedy .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára