piatok 20. apríla 2012

Keď treba pomoc prijať ..

Veľa ľuďom by som hrozne rada pomohla . Ale ... keď sa to neda ?! Čo mám robiť vtedy ?!
Tú osobu mám nehorázne rada a vidím ako trpý , ale neviem jej pomôcť . Slová už nezaberajú a neviem sa dostať k činom.
Láska je veľkým premožiteľom ! Ale že to takto vie vplývať na nejakú osobu ? To je nezmysel .
Keby to ten dotyčný vedel , správal by sa dobre ? Alebo by ju obchádzal na kilometer ?
Každý deň počúvam tie slová : " Prečo ja ?" a ja na to neviem čo povedať . Vyčerpala som svoje myšlienky k tejto téme už hrozne dávno a ajtak sa pokúšam zo seba pred ňou niečo vydať .
Ale viem aké to je , bola som v te situácii aj keď nie na dlho . Z tej situácie ma dostali ľudia ktorý ma ale ani nepoznajú .
No ja ajtak im chcem raz poďakovať jedným veľkým ĎAKUJEM ! Ale tej druhej osobe to akosi nepomáha .
Musím ju dostať z toho . A nájsť nejakú cestu ako jej pomôcť .
Potrebujem jeden veľký dodatok energie a ŠŤASTIA !
A bude všetko ok .... (hovorí pesimista)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára