piatok 20. apríla 2012

Najväčší dar : Priatelia

 Najväčší dar : Priatelia  23.február 



Konečne mi aj môj život doprial porozprávať sa s niekým , s niekým koho mám rada a nesklamal ma .
Najlepší kamarát .
Človeku niekedy hrozne chýba pocit , že sa môže hocikedy , hocikomu vyrozprávať .
Až teraz som si uvdomila , že človek bez kamarátov je ako keby dom bez základu . Na toto je hrozne veľa prívlastkov ktoré však nebudem menovať .
Kamaráti majú aj zlé stránky ... sú ich veľa . Ale keď ty pri tom priateľovi ostaneš aj kôli tomu , nenechaj ho odísť , pretože mu veríš aj keď si to neuvedomuješ . S priateľmi sa veľa nasmeješ , máš kopu zážitkov na ktoré nezabudneš .
Ale odišla som od témy .
Milujem tie prechádzky v prírode , na čerstovm vzduchu či niekde inde . Je to jedno . Hlavné je , s kým si alebo či sa s ním máš o čom rozprávať . To je proste samozrejmosť . Poznám ľudí , s ktorými si nemám čo povedať . Proste ... nemám a nikto to nezmení .
Som ale hrozne rada že dobrí ľudia ešte stále existujú a dodávaju mi ten "happy" pocit :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára