piatok 20. apríla 2012

Finally

Po dlhom týždni , si môžem povedať "konečne" piatok , toho sa tento týždeň stalo dosť veľa.
Ako prvé , čo ma zaskočilo , bolo to , keď nám učiteľka angličtiny na krúžku dala vytlačené papiere o One Direction , všetko v angličtine pravdaže , ale boli tam písané také veci , čo by som si nikdy nepredstavovala , teda čo som o nich ani nepočula .
 A ...
 áno , áno , áno ! Konečne som som ich videla ! Síce len cez twitcam , ale aj to je niečo :D Celé prerehotané môžem povedať ;DDD Osobne som sa zasmiala najviac pri tejto časti http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uW1n5oI28pg
Niall s Liamom úplne úžasný ale to
harry: "I would come on but I'm naked!" .... :D :D Mohol sa pre tú kameru predsa len postaviť ale čo už :D
:D :D :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára