piatok 20. apríla 2012

Patrím niekde ?


 Patrím niekde ?  5.4.2012
Aj vy ste si už pár krát povedali "som správne ?" Tak asi viete aký je to pocit . Mať niekoho , no ajtak cítiť že ku nemu nepatríte - to je môj pocit . Osoby , ktoré však nebudem menovať mám rada nadovšetko ale aj napriek tomu cítim ako keby som vyčievala z radu . Bavíme sa , smejeme . Jediné čo nám chýba je dôvera . To je to , čo medzi nami nie je . Je ! Ale nie je to také silné . Ja im dôverujem . Keby sa naskytla situácia , zveerila by som im do rúk aj svoj život . Hoci čo by som spravila . Ale oni to asi tak necítia . Nedôverujú mi natoľko , nakoľko ja im . Viem , dobré problémy mám aj ja ... :/
Ale mne na tom záleží , čo pri nich hladám keď mi nedôverujú . Som síce rada že sú ku mne úprimné a povedia mi čo majú na srdci , no pravda niekedy bolí . A viete čo ? Radšej by som žila v klamstve a veriac že u nich mám čo hľadať a že mi dôverujú ako vedieť opak toho . Už ozaj neviem čo mám robiť , keď im to poviem , len vyvrátia oči a hovoria "Ale ja som to nie tak myslela ." alebo "Keby si nemala medzi nami byť , nebola by si už dávno ." a rôzne iné kecy , no pre mňa to rozhodne nie sú obyčajné kecy , sú to vážne veci pre ktoré dokážem preplakať celú noc a ... už sa mi ai nechce nič hovoriť . Presnejšie pídať , rozpísala som sa už dosť na to , aby sa aspoň trocha uľavilo ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára