sobota 19. mája 2012

Závislá na poviedkach

Znova sa vám prihováram . Tentoraz vás chcem obznámiť s tým , že som úplne závislá , nie od PC ani od FB ani TT ani ničom takom ... som závislá na poviedkach ! Či sú o 1D či nie sú , jednoducho ich milujem . Milujem ako sa vie autorka vžiť do postavy či do príbehu . Ako vyjadruje svoje pocity . 
Niekto (nebudem menovať kto ) mi povedal , že načo mi to je . Načo to čítam . Či som sa zbláznila . 
Takže , 1. načo mi to je a načo to čítam ? - pretože , si z tých poviedok beriem príklad do života , inšpirujú ma , a na tú chvíľu čo to čítam sa dokážem uzavrieť do seba , a nemyslieť na nič , len na dej . 
2.- či som sa zbláznila ? - nemyslím si , no a čo ? je to lepšie ako byť závislí na drogách . Pre mňa sú tie príbehy niečo ako drogy , keď si ich jeden deň neprečítam , mám hrozný absťák , a ja neviem čo zo sebou . Milujem ten pocit , keď sa doučím , zapne notebook , a pustím sa do čítania nových častí . Dokázala by som pri nich presedieť aj celý celučičký deň keby to šlo :D 

Tak , toto sú moje záložky , tie prvé štyri si nevšímajte :D Dokopy mám rozčítaných 28 poviedok , ale stále ich pribúda ,a tak všetky , ktoré toto čítate , máte nejaký príbeh , ktorý tam nefiguruje , kľudne ho hoďte do komentu a ja si ho s najväčšou radosťou prečítam ;)

Číta niekto túto knihu ? Ja som si ju kúpila včera , a už teraz ju milujem ! Je úžasná a neviem ju prestať čítať , 
najprv som váhala či ju kúpiť ale potom som neodolala ;D Bola som dosť dlho bez knihy , bez knihy , ktorá by ma mohla zaujímať . Keď som si ju kúpila , tešila som sa ako malé dievčatko , ktoré dostalo novú barbinu . :D Doslova !
 

A v neposlednom rade , by som sa chcela pochváliť mojim novým úlovkom ;D 
Už by mohol niekto stopnúť .... inak nevydržím do leta , moje vrecká budú prázdne (čo už aj tak dávno sú ) ;D 
A teraz ja sa rozlúčim , idem kompletne upratať celú moju izbu :D To je možné vidieť len raz či dvakrát za rok . Aj tak , sa napokon budem hrať s vecami , ktoré nájdem a nie upratovať :D Dneska je  HOKEJ  !!!! Takže sa pôjde povzbudzovať našich hráčov pred telku , držím im palce , a verím im ! Verím že Čechov zdolajú (nič nemám proti Česku ) ! Takže toľko na dnes odomňa ;)

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komentáre:

  1. Jéj, ja tam vidím aj seba! Och Ďakujem krásne :)
    Môžes mi presnejšie napísať o čom je tá kniha, a autor? Nevidno ho :/ ďakujem :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od tochto blogu som žiaľ zabudla heslo , takže ti viem odpísať jedine takto .. ;) Tú knihu napísala Candace Bushnell , Príbeh sa odohráva vlastne na strednej škole , má naj kamarátky , a vlastne v tom príbehu sa objaví chalan , s ktorým bude chodiť a tam okolo toho také pletky , ale viac tam hovorí Carrie o tom , ako chce byť spisovateľkou ;) Keby si mala nejaké otázky napíš mi tu ---- http://diaryllonelysoul.blogspot.sk/ ;)

    OdpovedaťOdstrániť