nedeľa 13. mája 2012

To šťastie si ty ;)



 Moja nedeľná pohodička spočíva v popíjaní teplého Café Latte so šľahačkou a  Orea , balíček za balíčkom ;DD Do toho mi hrá CD od 1D . Lepšie strávenú nedeľu si ani neviem predstaviť , aj napriek tomu , že ma zajtra čaká asi najhroznejší deň zo všetkých , mám takú happy náladu . Prečo ? Sama neviem , :D 
V piatok som si vychutnala teplo v KE so spolužiakmi a ostatnými nemenovanými ľudmi , pochodili sme asi všetky obchody , ktoré sa v Optime nachádzajú . Prišla som domom ubolená , unavená , a bez peňazí :D A to nehovorím o ďalších výletoch . Ocko , budeš musieť dotovať pár euráčov :D  Pomaly sa ale končí škola , aj u vás to vyzerá tak biedne ako u mňa ? :/ Nehovorím , že je to najhoršie , lebo sú aj oveľa horší , ale ja nikdy nie som spokojná . Veľmi rada by som na svojom vysvedčení videla samé jednotky , ale ani to nie je zdravé  ;DD Ja si po nepodarenej písomke poviem stále : "O 5 rokov sa ma nikto nebude pýtať čo som mala za známku z tejto písomky ." to ma stále tak upokojí , ale aj doženie k slzám , pretože ... ako to povedať aby som nikoho neurazila :D No , mám po krk tých , ktorý jebú na svoju budúcnosť a chcú skončiť inžiniermi alebo elektrotechnikmi :D Tak , a povedala som to , ak sa mýlim tak ma niekto opravte prosím , ale je to môj všeobecný názor a ja som ho pevne budem držať ! Ale každý si ide tam kam chce :D Toľko ! :D

Posledný týždeň vkuse počúvam jednu pesničku . Je ale maďarská ;DDD Neviem či sa tu niekto nájde z tade , alebo niekto kto tomu jazyku rozumie :D Nie je to ťažký jazyk , ale keď sa ho neučíte od detstva , je to trocha problém , predsa len to ö ,ü,ű,ő , bože , ešte aj ja si idem dolámať jazyk pri tom :DD No iné som chcela tá pesnička sa volá A boldogság Te vagy 
v preklade : To šťastie si ty . No ale dá sa to viacerými spôsobmi preložiť či už : "To šťastie si ty" , alebo : "Šťastie ty si" ... atd. 
Je krásna , a je od speváka ktorý sa volá Takács Nikolas , ktorý je dokonca rodák z Galanty . Bol súťažiacim v X-factor ktorá sa konala v Budapešti , keď máte záujem , pozrite si ho na Youtube , má tam videá aj z X-factor , je jednoducho úžasný (môj názor) :D Moja mamina si ho dokonca pomýlila s Tomim Popovičom , ževraj sa podobajú , no ja neviem , neviem , mne sa moc nepodobajú :D Mne sa tá pesnička páči hlavne kvôli klipu , a text ... no krása :) Neviem koľký si ju vypočujete , ale stojí to za to ! ;D 
Tak ale ja budem končiť , veľmi som sa rozpísala , toto je hádam môj najdlhší príspevok v Diáry :D 
PS : Prosím , nevšímajte si okolie hrnčeka atd. ;DDD

3 komentáre:

  1. teraz som objavila tvoj blog, neviem sa dočkať ako si ho celý prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem , žiaľ som ale zabudla heslo , keby niečo , je presunutý sem ;) - http://diaryllonelysoul.blogspot.sk/

      Odstrániť
  2. Ahoj, ráda bych tě pozvala na naší Giveaway:-).
    http://svetpodleesandnikk.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť