štvrtok 26. apríla 2012

Ľudia ľutujú


Keďže som do pondelka doma , tak si ležím a popíjam čaj s medom a citronom . Obklopujú ma tony vreckoviek a hlava mi duní .
Ale ajtak mám trocha času na rozmýšľanie . Napríklad čo bolo v minulosti . Človek spraví nespočetne veľa chýb vo svojom živote . A to potom ľudia ľutujú . Ja to neľutujem ! Čo sa stalo , to sa stalo . Hoc aj keby som sa postavila na hlavu , ( čo pravdaže nedokážem !) tak by som to žiaľ nenapravila . Teraz mám aspoň z tích chýb ponaučenie ... Teda aspoň nejaký osoh .
To je hotové peklo že ja sa cítim tak na prd , a vonku nádherne svieti slnko ... To sa proste môže stať iba mne . Vlastne mne sa stále stávajú také neobyčajne "šťastné" veci , ale to je osud . Ano , ja verím na osud , a verím aj na to , že neexistujú náhody ! Všetko má svoju príčinu , aj to má svoju príčinu že ťukám do klávesnice , aj to má príčinu že je tak nespočetne veľa autohavárii , aj to má svoju príčinu ...
Včera som sa zapozerala do TV šou , Riskni milion , bola tam jedna študentka , ktorá na prvý pohľad vyzerala ako hippie zo 60.rokov , ale malá zaujímavý názor na život , nebola proti vojnám , ale len v tedy , keď ná vojna nemá za následky tisíce ľudských životov . Myslím si že mala úplnú pravdu , pretože vojny sa dajú viesť aj inak medzi sebou bez toho , aby tam zomierali ľudia . Avšak si tiež myslím , že niečo také je jednoducho nemysliteľné . Oni si ani zďaleka neuvedomujú čo tím spôsobia ,myslia len na jedno - zvíťaziť . 
Ale my , bezvýznamní , ktorých názor neplatí , s tím asi nič nenarobíme ...
Teraz som sa poriadne rozpísala , a musím priznať , že mi to veľmi dobre padlo , mám síce hlavu ako balon ale aspoň nie je tak zasypaný myšlienkami .

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára