utorok 24. apríla 2012

I want summer !!!


Už som z toho počasia úplne vedľa . Raz je mi také teplo že som vonku v krátkom tričku , potom je taká zima že mám na sebe 3 vrstvy oblečenia . Kedy už príde 30°C a prázdniny ? Nič viac by som si v túto chvíľu nepriala . Musím sa ale pochváliť , včera som konečne dočítala Twilight a idem sa pustiť do ďalšej časti . Čítanie je asi jediná činnosť , ktorá ma vie ako tak upokojiť a trocha sa uzavrieť na tú chvíľu do seba . Toho učenia mám už ale taktiež dosť , tie skúšačky a písomky , nechcem si predstaviť ako nám budú učitelia 2 týždne pred klasifikáciou na každý deň hádzať samé písomky akože ... 
Urobím ale všetko pre to , aby som si nepokazila svoj priemer . 
Potom si už môžem konečne vydýchnuť . Ale ešte veľmi predbieham , sama neviem čo bude zajtra nie to ešte na budúci mesiac . 
Momentálne zápasím s bolesťou hrdla a prechladnutím, ja ale aj napriek tomu musím chodiť do školy , je to ako v horore . Nedokážem sa sústrediť na učivo  , lebo mi pomaly praskne hlava . 
Jediné , čo chcem je teplo , prázdniny presedené vonku na terase a v spoločnosti s dobrou knihou ... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára