nedeľa 6. mája 2012

Back in time

Tak , k dnešnému dňu viem povedať len : super . Aj napriek hádke , ktorou som si prešla . (Jasné taká dievčenská hádka , ako inak) bolo všetko dokonalé . Už len dúfať že zajtrajšia písomka víde . A ja si celý utorok preležím v posteli písaním nejakého nezmyselného článku , ako je napríklad aj tento . 
Došli mi nápady čo nápísať . A potom čo ? Nemám o čom písať . Aj teraz trepem jedna na druhú :D
Nemám tému na ktorú by som mohla písať dlhé riadky . Stále píšem o "sklamaní" o tom , ako neznášam niektorých ľudí atd. 
Dostanem sa teda k danej téme . 
Dnes sme sa s rodičmi vybrali na menšiu "túru" . Ako inak , brala som si aj foťák a čo to aj nafotila . 
Nie je toho veľa , a nie je to nič moc . ;)
Ale som rada že sme po dlhom čase niekde išli len tak . Bez akéhokoľvek dôvodu . 
Dosť mi pomohol pobyt na čerstvom vzduchu aspoň na tú hodinku a dačo som nemyslela na nič , len na to ticho ktoré tam panovalo .
Tak , a dosť rečnenia , pridávam pár fotiek z dneskajška ... 





 Výhľad ! Najkrajšie zo všetkého ;)
Asi sa môj bratranec moc páčil tomu motýľovi , lebo nie a nie odísť z tade , on už výskal , kričal plakal , ale zaslúžilo si to aspoň tú jednu fotku :) 

PS : To Back In Time , viem , nesúvisí nijako s článkom , ale posledné 3 dni dokola počúvam pesničku od Pitbulla , ktrorého ale že vôbec nepočúvam , ale pesničku Back in Time
jednoducho MILUJEM !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára