pondelok 30. apríla 2012

Who is hiding behind the mask?

   
                                  Pýtam sa , kto sa tak úspešne skrýva za tou maskou ? 
            Raz je ten dotyčný milý a dobrý , potom sa však niečo stane , a neznáša celý svet , 
     Pred každým hrá na toho dobrého . Čo nie je . Neznášam takýchto ľudí . Načo sa pretvarujú . 
Načo sa robia niekým , čím nie sú . Ajtak raz príde na to , že vlastne svojim správaním každého od seba odohnal , takto skončí . Takto skončí každý kto sa hrá na niekoho iného . Nehovorím aj ja rada robím pretvárky , ale to k životu patrí , pár krát sa usmiať keď na to nemáš dôvod , či pritakávať na druhého debilné drísty , ktoré nikoho nezaujímajú . Ale aj pretvárka má svoje hranice . Vlastne všetko má svoje hranice . Ale nikto si tie hranice neuvedomuje , to je problém . Ano ja viem , na svoj vek , si myslím že toho viem veľa o živote , ale to nie je tak . Ja si priznávam že o živote viem taký prd akurát . Ale viem odhadnúť ľudí . Na prvý pohľad ! A k tomu mi netreba vedieť niečo o živote . A ani nechcem vedieť . Mne to stačí vedieť , keď budem mať stálu prácu , rodinu . Až vtedy to zistím . Nie teraz , keď si len doma vyvalujem šunky , a nič nerobím ... Ale ešte mám čas na to , aby som vôbec niečo robila no nie ? :D
 A už som príliš odišla od témy , proste neviem odhadnúť kto sa za tou  maskou skrýva . ???
Keď ja viem že človek býva niekedy náladový ale tu nejde o náladovosť tu ide o to , že raz sa s chuťou usmieva , ale vidieť že to robí na silu , ako to robil/a len ako keby ju to nezaujímalo a môže to osrať . Tak prosím pekne , nemáš potom pri mne/nás čo robiť , keď sa len pretvaruješ že ťa zaujíma o čom sa rozprávame , potom sa ďalej dozviem , že tá dotyčná to hrá na dve strany ... tak načo sa robí ,potom ? Že bez nás nevie žiť ? a bla bla bla ?? 
No dobre asi som už skončila s rečnením . Komu sa zdá že to príliš prehnané , ako reagujem , čo si myslím tak okey práve , že ja si veľmi cením názory druhých , a zaujímajú ma , radšej vedieť čo si o tebe myslia ako žiť v klamstve že ? ;))




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára